https://www.geogebra.org/m/aD3QQsCN#material/up8EpN32
Interacció GeoGebra - Arduino
Descripció del procés
Fem una construcció i la pogem a GeoGebraTube.
Accedim a descarregar la construcció. Marquem els termes de llicència. Cliquem a Descarrega construcció interactiva per treballar fora de línia (zip). Tal i com es veu a la imatge següent:
Descomprimim el fitxer zip dins una carpeta en local.
Editem el fitxer html, per exemple amb Notepad++. Busquem el codi que identifica el nostre applet. Hem de trobar alguna cosa semblant a applet_3842641. Ens interessa en número, en aquest cas 3842641.
Localitzem una línia de codi semblant a aquesta (canviarà el número que identifica l'applet):
Serà abans d'aquest codi que inserirem el nostre codi que ens permetrà comunicar Arduino amb GeoGebra.
Per comunicar-nos farem referència a l'applet amb el nom ggbApplet3842641 (amb el número que hem trobat i identifica l'applet). Per exemple:
ggbApplet3842641.evalCommand("A = (1,1)");
Aquesta comanda crearia el punt A en la posició (1,1).
No hay comentarios:
Publicar un comentario